Pre našich partnerov

Vitajte na stránkach IN Equity Slovakia - profesionálneho obchodníka s cennými papiermi, ktorý ponúka svojim partnerom širokú škálu investičných služieb. In Equity Slovakia používa inovatívne riešenia, ktoré uľahčujú partnerom prácu a zabezpečujú komfortné využívanie ponúkaných služieb.

Naše riešenia sú postavené modulárne, čo umožňuje partnerom rozhodnúť sa, ktoré z dostupných riešení budú používať – CRM, provízny modul, aplikáciu na identifikáciu klienta, správu a podpisovanie dokumentov, biometrickú autentifikáciu, bankové ID a ďalšie.

Ďalšou výhodou tohto systému je, že partner môže používať naše demo prostredie pod vlastným menom a logom. Spoluprácu s partnermi nám uľahčuje prenos údajov vďaka prepojeniu systémov partnera a OCP prostredníctvom API a FTP. Súčasťou poskytovaných služieb je online prehľad o všetkých produktoch (vrátane produktov mimo IN Equity) na jednom mieste, čím zvyšujeme prehľadnosť a efektívnosť riadenia investícií. Poskytujeme spracovanie povinného reportingu SFA pre regulátora, čím šetríme čas a náklady našich partnerov.

Sme hrdí na vysokú kvalitu, spoľahlivosť a flexibilitu našich riešení. Tie sú najlepšou voľbou pre tých, ktorí hľadajú profesionálne a inovatívne investičné služby od dôveryhodnej spoločnosti, ktorú vedú ľudia s dlhoročnými skúsenosťami.




Konfigurovateľné prostredie

Pripravíme pre vás demo prostredie "brandované" vaším logom a firemnými farbami vrátane demo formulárov.

Prehľady klientov

Zoznam spravovaných klientov - službu je možné integrovať so CRM, odkiaľ získavame informácie o klientoch a investičných špecialistoch. Umožňuje 3 úrovne prístupu: Klient, Poradca, Administrátor.

Práca s dokumentmi a formulármi

Dokumentáciu vytvára poradca/administrátor na základe preddefinovaných šablón v rámci správy. Dokumenty vypĺňajú všetky zainteresované strany priamo na webovej stránke. Tie sa overujú a nahrávajú, až keď sú formálne v poriadku.

Podpisovanie dokumentov

Každý interaktívny formulár môže byť vybavený podpisovými poľami a je možné určiť, ktorá strana má dokument podpísať. Výhodou je možnosť podpisovania dokumentov pomocou mobilného telefónu alebo iného zariadenia s dotykovou obrazovkou (tablet) či pomocou QR kódu.

Všetko prehľadne na jednom mieste

Dokumentáciu systém archivuje vo formáte PDF. Všetko je kategorizované a uložené na karte klienta. Podpísanú dokumentáciu je možné odoslať online priamo z aplikácie do OCP.

Online reporty

Klient má k dispozícií online náhľad o stave účtu a investíciách v interaktívnej forme. Základný report poskytuje prehľadné informácie o aktuálnej hodnote účtu, realizovanom zisku a časovom vývoji investície až na úroveň jednotlivých pohybov na účte.

A veľa ďalších funkcií...

  • Pripojenie a prihlásenie klienta cez BankID
  • Integrácia s províznym systémom (vlastný produkt)
  • Neobmedzený počet šablón dokladov
  • Nahrávanie ľubovoľných dokladov/dokumentov
  • Rozsiahla správa a konfigurácia systému
  • Prenos údajov medzi partnerom a OCP prostredníctvom API a FTP
  • Možnosť nastavenia vzhľadu systému v súlade so značkou spoločnosti (farby, logá, titulky)
  • Lokalizovaný systém
  • K dispozícií v slovenskej a českej verzii

Pomôžeme Vám