Pre našich partnerov

Vitajte na stránkach IN Equity Slovakia - profesionálneho obchodníka s cennými papiermi, ktorý ponúka svojim partnerom širokú škálu finančných služieb. In Equity Slovakia používa inovatívne riešenia, ktoré uľahčujú partnerom prácu a zabezpečujú komfortné využívanie ponúkaných služieb.

Naše riešenia sú postavené modulárne, čo umožňuje partnerom rozhodnúť sa, ktoré z dostupných riešení budú používať – CRM, provízny modul, aplikáciu na identifikáciu klienta, správu a podpisovanie dokumentov, biometrickú autentifikáciu, bankové ID a ďalšie.

Ďalšou výhodou tohto systému je, že partner môže používať naše demo prostredie pod vlastným menom a logom. Spoluprácu s partnermi nám uľahčuje prenos údajov vďaka prepojeniu systémov partnera a ocp prostredníctvom API a FTP. Súčasťou poskytovaných služieb je online prehľad o všetkých produktoch (vrátane produktov mimo IN Equity) na jednom mieste, čím zvyšujeme prehľadnosť a efektívnosť riadenia investícií. Generujeme reporty pre NBS a ČNB, čím šetríme náklady a čas našich partnerov.

Sme hrdí na vysokú kvalitu, spoľahlivosť a flexibilitu našich riešení. Tie sú najlepšou voľbou pre tých, ktorí hľadajú profesionálne a inovatívne finančné služby od dôveryhodnej spoločnosti, ktorú vedú ľudia s dlhoročnými skúsenosťami.




Konfigurovateľné prostredie

Pripravím pre vás demo prostredie "brandované" vaším logom a firemnými farbami vrátane demo formulárov.

Prehľady klientov

Zoznam spravovaných klientov. Službu je možné integrovať s CRM, odkiaľ získavame informácie o klientoch a investičných špecialistoch. 3 úrovne prístupu, klient, poradca, administrátor.

Práca s dokumentmi a formulármi

Dokumentáciu vytvára poradca/administrátor na základe preddefinovaných šablón v rámci správy. Dokumenty vypĺňajú všetky zainteresované strany priamo na webovej stránke a pomocou interaktívnych formulárov. Dokumenty sa interaktívne overujú a nahrávajú sa, až keď sú formálne v poriadku.

Podpisovanie dokumentov

Každý interaktívny formulár môže byť vybavený podpisovými poľami a je možné určiť, ktorá strana má dokument podpísať. Opäť všetko v online prostredí vrátane možnosti podpisovať pomocou mobilného telefónu alebo iného zariadenia s dotykovou obrazovkou, napríklad tabletu.

Všetko prehľadne na jednom mieste

Všetku dokumentáciu systém archivuje vo formáte PDF. Všetko je kategorizované a uložené na karte klienta. Podpísanú dokumentáciu je možné odoslať prostredníctvom online funkcie priamo z aplikácie do OCP. Celý prenos je teda plne online.

Online reporty

Klient má online prehľad o stave účtu a investícií v prehľadnej, interaktívnej a citlivej správe. Základný report poskytuje prehľadné informácie o aktuálnej hodnote účtu, realizovanom zisku a časovom vývoji investície. Detail potom ponúka pohľad až na úroveň jednotlivých pohybov na účte.

A veľa ďalších funkcií...

Napríklad. Pripojenie a prihlásenie klienta cez BankID, integrácia s ľubovoľným CRM, integrácia s províznym systémom (vlastný produkt), neobmedzený počet šablón dokladov, nahrávanie ľubovoľných dokladov klientom a IZ, rozsiahla správa a konfigurácia systému, možnosť nastavenia vzhľadu systému v súlade so značkou spoločnosti (farby, logá, titulky), plne lokalizovaný systém, aktuálne plne CZ a SK.

Pomôžeme Vám